FlowCap je komplexním univerzálním řešením, které umožňuje převádět papírové dokumenty do editovatelné či prohledávatelné podoby a následně je ukládat v digitálních úložištích nebo použít v navazujících systémech. S řešením FlowCap eliminujete pracné a časově náročné přepisování papírových dokumentů do vašich firemních systémů a současně zvýšíte efektivitu vyhledávání informací.
FlowCap nabízí široké možnosti pro zpracování fyzických i digitálních dokumentů. Ty mohou být po převodu automatizovaně zasílány do předdefinovaných cílových destinací (síťové složky, e-maily, CRM a ERP systémy, …) a doplněny o metadata. Intuitivní ovládání plně propojitelné s multifunkčními zařízeními Konica Minolta i propracovaná mobilní aplikace umožňují uživatelům pohodlnou a rychlou digitalizaci papírových dokumentů. Díky flexibilitě nasazení může řešení fungovat jak v cloudu, tak v prostředí IT infrastruktury zákazníka.
MOBILNÍ APLIKACE
Naše propracovaná mobilní aplikace dovoluje uživatelům digitalizovat dokumenty přímo v terénu – od účtů za drobné zboží nebo občerstvení, přes několikastránkové dokumenty vztahující se k výrobním činnostem, po žádosti a reklamace servisních zásahů. Metadata, jako například datum, částky a popisy, mohou být jednoduše doplněna do skenovaných dokumentů nebo obrázků. Vše pak může být odesláno do předdefinovaného systému nebo úložiště během několika sekund. Aplikace je dostupná pro mobilní zařízení se systémy Android a iOS.
ADMINISTRAČNÍ KONZOLE
FlowCap může být jednoduše administrován přes přehledný a intuitivní webový portál. Administrátor disponuje nejen správou licencí a aktivních zařízení, ale také správou uživatelů (LDAP nebo vlastních implementovaných databází) a konfigurací workflow. Administrátor může jeho prostřednictvím také objednávat licence a provádět platby.
SROZUMITELNÉ UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
Kombinace využití multifunkčních zařízení Konica Minolta a FlowCap je nejjednodušší cestou ke konverzi papírových dokumentů do Wordu nebo Excelu bez nutnosti použít jakékoliv další aplikace nebo zařízení. Papírové dokumenty mohou být jednoduše editovány bez nutnosti náročného manuálního přepisu. Díky výkonnému automatizovanému procesu jsou dokumenty doručeny do e-mailových schránek nebo datových úložišť v průběhu několika sekund. FlowCap je tak ideálním kandidátem pro každodenní využití ve vaší organizaci.
DYNAMICKÁ WORKFLOW
Požadavky každé organizace jsou individuální, proto aplikace FlowCap disponuje funkcí individuálního workflow. Tato funkce umožní administrátorovi nastavit jednotlivé procesy přesně podle požadavků organizace od vstupu dokumentů přes jednotlivé kroky zpracování až po volbu a nastavení cílové destinace. Workflow lze též vybírat z přednastavených šablon nebo definovat interním systémem. Je například možné vytvořit workflow „Příchozí faktura“, které umožní prostřednictvím tlačítka „Příchozí faktura“ na displeji MFZ odeslat papírový dokument do určeného úložiště a zároveň jej již v průběhu skenování doplnit o základní metadata (kdo a kdy naskenoval, částka, dodavatel, aj.).
OCR
Aplikace FlowCap je vybavena integrovanou funkcí OCR* využívající technologie společnosti ABBYY, jež je světovou jedničkou v oblasti digitalizace a vytěžování.
*OCR neboli optické rozpoznávání znaků (z anglického Optical Character Recognition) je metoda, která pomocí scanneru umožňuje digitalizaci tištěných textů, s nimiž pak lze pracovat jako s normálním počítačovým textem. Počítačový program převádí obraz buď automaticky, nebo se musí naučit rozpoznávat znaky.
APLIKACE NA MÍRU
Jste malá firma bez vlastní infrastruktury nebo jen nechcete investovat do nového serveru? Aplikace FlowCap je plně připravená pro fungování v cloudu se všemi výhodami, které toto řešení přináší. Nebo naopak potřebujete z bezpečnostních důvodů mít svá data vždy jen uvnitř vnitropodnikové sítě? FlowCap vyhoví i požadavkům na čistě lokální instalaci i velkého řešení.
PŘÍKLADY POUŽITÍ
AUTOMATIZOVANÁ DIGITALIZACE DOKUMENTŮ A JEJICH ULOŽENÍ
Digitalizace papírových dokumentů do prohledávatelných (sPDF) nebo editovatelných formátů (aplikace Microsoft Office, tj. DOC, XLS, PPT) s využitím jednoduchého workflow pro odeslání e-mailem nebo uložení v cloudovém uložišti.
DIGITALIZACE DOKUMENTŮ, JEJICH PŘÍPRAVA PRO DALŠÍ ZPRACOVÁNÍ NEZÁVISLÝM OCR A NÁSLEDNÉ ULOŽENÍ VE FIREMNÍCH SYSTÉMECH
Digitalizace papírových faktur do prohledávatelného formátu (sPDF), propojení s nezávislým OCR s následným vytěžení dat (dodavatel, IČO, částka apod.) a jejich uložení v aplikaci SharePoint či účetním systému.
ODESLÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DOKUMENTŮ ČI JEJICH SAD DO DEDIKOVANÉHO FIREMNÍHO ULOŽIŠTĚ ULOŽIŠTĚ PROSTŘEDNICTVÍM MOBILNÍ APLIKACE
Komplexní využití pro pořizování a zpracování dokumentace (dokumenty, fotografie apod.) k servisním zásahům či likvidaci pojistných událostí přímo v terénu, kdy je využito mobilního telefonu či tabletu. Dokumentům mohou být ihned přiřazena metadata (např. číslo servisního zásahu), jež jsou následně uložena spolu s dokumenty.
Uvedená cena je pro jedno zařízení s 12-ti měsíční podporou a maximálním počtem 5.000 skenů za měsíc.