Podpora

 

Našim zákazníkům nabízíme tři základní druhy IT SUPPORTu


 

Servisní smlouva  - 5 hod

Zahrnuje veškerý IT SUPPORT se zásahem do 5-ti pracovních hodin. Kontakt přímo na technika, kterému se dovoláte ihned na první zavolání. Havárijní stav řešíme v co nejkratší možné době. Přednostně řešíme Váš požadavek na IT SUPPORT.

Servisní smlouva - 8 hodin

Zahrnuje veškerý IT SUPPORT se zásahem do 8-mi pracovních hodin.

Klasický servisní zásah

Za předpokladu, že není sjednána žádná servisní smlouva, si zákazník hradí hodinovou sazbu za práci technika a sazbu za ujeté kilometry.

 
 

Co Vám nabízíme

• Zabezpečení dat. • Záloha dat a jejich obnova. • Servis výpočetní techniky, instalace počítačových systémů. • Projektování a realizace strukturovaných i wifi datových sítí. • Správa a stavba serverů, server hosting. • Kamerové a zabezpečovací systémy na klíč. • Poradenství, konzultace, audity, řešení krizových situací. • Zálohování, uchování dat, řešení bezpečnostních otázek. • Instalace, konfigurace, komplexní řešení IT problematiky.

Co získáte

• Dohled nad výpočetní technikou s pravidelnou péčí. • Garantujeme reakční dobu servisního zásahu do 5 hodin. • Nepotřebujete vlastního IT specialistu. • Provedeme audit a navrhneme nejvhodnější řešení právě pro Vás. • Záruční a pozáruční servis u Vás nebo v našem servisním centru.

Služba je určena pro ty, co

• mají vlastní IT oddělení, ale chtějí mít v zádech tým specialistů a konzultantů • se jim nevyplatí mít vlastního správce • chtějí minimalizovat problémy s provozem IT • chtějí snížit náklady na provoz a IT

Znáte to…

technika přestane spolupracovat vždy v ten nejméně vhodný moment. A to je přesně ten okamžik, kdy Vám stojíme po boku.”



Máte zájem o IT SUPPORT ?

 
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.
Povinné údaje