PRONÁJEM TISKÁRNY NEBO MULTIFUNKČNÍHO ZAŘÍZENÍ VÁM UŠETŘÍ ČAS I PENÍZE
Díky pronájmu tiskáren, kopírek a dalších multifunkčních zařízení vám odpadají starosti, jako jsou vysoké pořizovací náklady, zajištění nepřetržitého chodu nebo efektivní využití kapacit. Pronájem je vhodný pro větší i menší kanceláře – vždy vám totiž navrhneme řešení na míru.
Jsme velmi
flexibilní, rychle reagujeme na všechny změny a vždy pro vás vybereme to nejlepší ideální řešení.
Napište nám na e-mail info@ribbon.cz a nebo nám rovnou zavolejte na telefonní číslo +420 603 477 972.
Společně najdeme ten nejvhodnější pronájem tiskáren a multifunkčních zařízení
Kontaktujte náš ještě dnes!
Ušetříte čas
Vybereme vhodné zařízení, naistalujeme ho a zajistíme jeho bezproblémový chod.
Minimalizujete náklady
Analyzujeme vaše tiskové potřeby a doporučíme vám nejvhodnější řešení.
Nepřetržitý provoz
Potřebuje tiskárna servis nebo doplnit toner? Všechno řešíme s předstihem.
5 důvodů, proč s námi spolupracovat
- Platíte jen to, co vytisknete – Platit budete pouze za pronájem zařízení a počet reálně vytištěných tisků. A to bez dalších závazků a paušálů.
- Rychlý servis – Komplexní, rychlý a efektivní servis. Po nahlášení problémů jsme u vás do 24 hodin.
- Individuální délka pronájmu – Není nutné pronajímat zařízení na konkrétní počet měsíců, přizpůsobíme se vašim potřebám.
- Osobní přístup – Jsme lidé, a tak i jednáme. Jsme vám vždy k dispozici. Vaše potřeby společně pobíráme a hledáme individuální řešení.
Komu už pomohl pronájem multifunkčních tiskáren?
Zákazník ušetřil 30 % nákladů na tisk
Náš zákazník využíval dvě menší laserové multifunkční tiskárny, na kterých vytiskl měsíčně 850 barevných stran a 3500 černobílých stran. Jeho celkové měsíční náklady tak dosahovaly zhruba 3 350 Kč. Pronajal si jedno výkonné barevné multifunkční zařízení s levnějším provozem, na kterém vytiskne totožný počet tisků. Měsíčně zaplatí 980 Kč za pronájem zařízení a 1 395 Kč za tisky. Celkový měsíční náklad tak bude 2 375 Kč.
Zákazník získal nové zařízení se zárukou na 60 měsíců a ušetřil 30 % nákladů na tisk.
Jak probíhá spolupráce
- Zpracujeme audit tiskových nákladů – zjistíme skutečné a kompletní náklady na tisk ve vaší firmě.
- Zdarma navrhneme nejvhodnější tiskové řešení – pronajmeme vám odpovídající profesionální kopírky, tiskárny a multifunkční zařízení.
- O zařízení se postaráme do posledního detailu – dodáme, nainstalujeme, proškolíme a zajistíme kompletní servis zařízení.
Kdo se o vás bude starat?
Komu už pomohl pronájem multifunkčních tiskáren?
Zákazník ušetřil 30 % nákladů na tisk
Náš zákazník využíval dvě menší laserové multifunkční tiskárny, na kterých vytiskl měsíčně 850 barevných stran a 3500 černobílých stran. Jeho celkové měsíční náklady tak dosahovaly zhruba 3 350 Kč. Pronajal si jedno výkonné barevné multifunkční zařízení s levnějším provozem, na kterém vytiskne totožný počet tisků. Měsíčně zaplatí 980 Kč za pronájem zařízení a 1 395 Kč za tisky. Celkový měsíční náklad tak bude 2 375 Kč.
Zákazník získal nové zařízení se zárukou na 60 měsíců a ušetřil 30 % nákladů na tisk.
Jaké značky se mohou stát součástí vaší kanceláře?
Díky jakým tiskárnám a multifunkčním zařízením se můžete plně soustředit na svůj byznys?
Tiskněte bez starostí a za méně peněz
Napište nám nebo zavolejte ještě dnes, najdeme pro vás řešení